سرباز سید علی

سرباز سید علی

در راستای تبعیت از منویات مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خامنهای مبنی بر مقابله با جنگ نرم دشمن این وبلاگ جهت این امر راه اندازی گردیده.بدیهی است که نظرات شما میتواند در این ضمینه بسیار مفید و سودمند واقع شود.
با تشکر
فدایی خامنه ای

عکس / این است رسم ما...

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۲۴ ق.ظ

به خاطر حضور در منطقه دشمن،

دستان اسیر را نباید گشود،

اما برای سیراب کردنش،نباید تردیدی به خود راه داد.

خبرگزاری فارس: عکس / این است رسم ما...

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از سایت جهان نیوز، عکسی که می بینید، در اواسط سال های جنگ، در جبهه های میانی گرفته شده است. گروهی از رزمندگان، به همراه تعدادی اسیر بعثی، در حال بازگشت به مواضع خودی هستند. وجود اسرای دشمن در میان جمع، حکایت از عملیات ایذایی پیروزمندانه ای می کند.

نکته جالب توجه، صحنه سیراب کردن یکی از اسرا، به دست یک بسیجی است. صحنه ای زیبا که سندی است بر تفاوت فاحشی که میان طرفین جنگ وجود داشت.

به خاطر حضور در منطقه دشمن، دستان اسیر را نباید گشود اما، برای سیراب کردنش، نباید تردیدی به خود راه داد. این است رسم علویان و حسینیان، در مواجهه با سپاه معاویه و یزید. شاید که شرم کنند، پیروان سفیانی.

 

۹۲/۱۰/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
فدایی خامنه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی